• Reklamacje i Zwroty

Zwroty Produktu

Towar nowy, nie używany (lub nie noszący śladów użytkowania – otarć, rys, uszkodzeń, zabrudzeń obudowy) można zwrócić w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. 

W tym celu należy odesłać towar we własnym zakresie na adres naszej firmy: TECHPOL MAREK CHOROMAŃSKI  Kamianka 65A 07-411 Rzekuń Tel: 668 684 297

Produkt trzeba należycie zabezpieczyć do transportu, aby nie uległ uszkodzeniom podczas przewozu. 

Wraz z produktem w opakowaniu musi znajdować się: 

- Cały dostarczony osprzęt urządzenia 

- Oryginalny dowód zakupu (W przypadku Paragonu) 

- Wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy 

- Zapisany na kartce numer konta do zwrotu środków

Reklamacja

Prosimy reklamowany towar dostarczyć na adres do reklamacji tzn:

         TechPol Marek Choromański

         Kamianka 65A

         07-411 Rzekuń

  1. Dowód zakupu (kopia) lub potwierdzenie przelewu / kuriera
  2. Opis co jest powodem reklamcji (krótki opis na kartce co sie stało z przedmiotem podczas eksploatacji)
  3. Adres   i nr telefonu do państwa (zwrotny) to pomoże nam w indentyfikacji  danej  osoby (która składa reklamacjie) i kupionego przedmiotu  (reklamowanego)

Przebieg procedury reklamacyjnej:

  • Sprzedawca rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
  • Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony..

Pozdrawiam i zapraszam do dalszej współpracy.

Nie odbieramy paczek pobraniowych